1. PR Divadla Lab

Projekt je podprojektom marketingovej stratégie vypracovanej v roku 2018. Je zameraný na zlepšenie imidžu, brandu a povedomia o samotnom Divadle Lab. Je úzko prepojený s ďalšími projektami, ktoré majú študenti v marketingovom tíme. Cieľom projektu je okrem vyššie uvedených zameraní aj nájsť stálych mediálnych partnerov a posilniť internú kultúru. Medzi aktivity projektu patrí:

– vytváranie zaujímavého a informačne bohatého obsahu na komunikačných kanáloch divadla,
– predstavovanie študentov absolventského ročníka,
– výstava predošlej tvorby Divadla Lab,
– nadviazať spoluprácu s mediálnych partnerov na dlhodobú spoluprácu s Divadlom Lab,
– informovať študentov a interných zamestnancov o image a vízií Divadla Lab.

Zodpovedná osoba: Barbora Bakošová (študentka 2.ročníka Mgr., Katedra divadelného manažmentu)

2. Reklama out of home

Pod pojmom reklama out of home (v skratke OOH) máme na mysli reklamu, ktorá je realizovaná vo verejných priestoroch. Vďaka tejto reklame by sme chceli poukázať na Divadlo Lab ako celku, a nepropagovať len jednotlivé divadelné inscenácie. Reklama out of home doposiaľ nebola zaznamenaná v prípade Divadla Lab. Podobne ako sa nikdy neriešil marketing divadla ako celku, ale len samostatných inscenácií. Divadlo si zaslúži byť videné, a Divadlo Lab si zaslúži mať diváka.

Projekt má zviditeľniť Divadlo Lab vo verejných priestoroch, nakoľko doterajšia činnosť v tejto oblasti bola takmer nulová. Projekt je podprojektom marketingovej stratégie Divadla Lab.

Medzi aktivity projektu patrí:

Interné prostredie:

  • Zabezpečenie svetelnej inštalácie 3D boxu s nápisom ,,Divadlo Lab“ nad vstupom do DF VŠMU
  • Redizajn vitríny pred DF VŠMU
  • Obnova priestoru foayer Divadla Lab (závesný systém s fotografiami inscenácií, obrazový vizuál s novým claimom pre Divadlo Lab, dekorácie)
  • Navigácia do hracích priestorov: Štúdio Burkovňa, Štúdio Kaplnka, Štúdio 1 (stojan s vizuálom pre Štúdio Burkovňa, Štúdio Kaplnka , navigačné samolepky pre Štúdio 1)

Externé prostredie:

  • Mesačné plagáty (zabezpečenie tvorby vizuálu, tlač, výlep na vybraných miestach)
  • Reklamné plochy (zabezpečenie tvorby vizuálu, rezervácia reklamných plôch)
  • Netradičná reklama OOH (happening)

Zodpovedná osoba: Hana Bodáková (študentka 2. ročníka Mgr., Katedra divadelného manažmentu).

3. Audiovizuálna reklama Divadla Lab

Projekt sa zameriava na vytvorenie audiovizuálnych materiálov na inscenácie uvádzané v Divadle Lab. Vďaka tomuto projektu chceme vytvoriť novú formu reklamy, ktorá je v súčasnom ,,virtuálnom“ svete mimoriadne efektívna. Okrem jednotlivých teasrov na konkrétne inscenácie je cieľom vytvorenie aj jedného reklamného teasru na Divadlo Lab ako celku.

Audiovizuálne spoty budú následne umiestňované na vybratých miestach a kanáloch v online, aj offline prostredí.

Projekt je súčasťou projektu marketingovej stratégie Divadla Lab.

Zodpovedná osoba: Jakub Uríček (študent 2. ročníka Mgr., Katedra divadelného manažmentu)

Marketingovú stratégiu Divadla Lab 2019-2024 nájdete: MARKETINGOVÁ STRATÉGIA DIVADLA LAB

X
X